January 2, 2012

New Year-New Hair!


Hey Hey in 2012!!! <3 Witam wszystkich już w Nowym Roku! mam nadzieję, że każdy świętował ostatnią noc zeszłego 2011 roku wyśmienicie tak jak ja! najważniejsze, że w gronie najukochańszym w moim życiu :) od tego roku zamierzam wprowadzić mego bloga w pełen obieg :) jest to jedno z moich postanowień noworocznych. Życzę Wam, aby wasze także się spełniały- tylko my sami możemy sprawić, że nasze marzenia staną się rzeczywistością. Oby takim rokiem właśnie był rok 2012!


Jak na pierwszy post w tę ciepłą zimę chce przedstawić moje inspiracje w zakresie fryzur ;) owszem sylwestrowa zabawa za nami ale to nie znaczy ze w karnawale nie będzie więcej wyjść wymagających nienagannej fryzury! W końcu doczepiłam sobie długie włoski o jakich marzyłam, mimo, że swoje mam za ramiona też dość długie to dążę do tego aby były jeszcze dłuższe bo uwielbiam ten styl- wiadomo im dłuższe włosy tym więcej możemy z nimi zrobić. Bardzo podoba mi się nowe rozwiązanie jaki znalazłam czyli...włosy splecione w kokardę, bardzo oryginalne i bez użycia gumki do włosów :)
Za to także mocnym akcentem w tym sezonie to WARKOCZ. Ja splatam swoje włosy na noc w warkoczyk po to aby się nie plątały ale jak widać na zdjęciu świetnie sie po tym falują bez użycia nagrzewacza typu prostownicy lub lokówki ;), polecam się bawić fryzurami w tym sezonie, warkocz splatany fikuśnie jest teraz na topie ;) 



Moje propozycje :









No comments:

Post a Comment