January 4, 2012

Mariusz Brzeziński

Wczoraj szperając w necie przeglądałam różne profile modowe jakie mam dodane, i jednym z nich był profil marki odzieżowej sygnowanej nazwiskiem Mariusza Brzezińskiego-nowego na rynku projektanta mody, a już widzę, że to kreator z potencjałem. Wystarczyło mi, jak zobaczyłam chociażby tylko rzeczy, które są na wyprzedaży, i od razu się zauroczyłam. To fakt, że dużo w tych ubraniach czerni, a więc nie należą do najwidoczniejszych, ale te detale, pióra, siatka z materiału..wzbudziło mój zachwyt :) a czerń była, jest i będzie odznaką elegancji,minimalizmu i szyku <3 gdybym sama zakładała swoją markę za jakiś czas, również o takich elementach w stroju bym pomyślała. Oto kilka propozycji na aktualnych wyprzedażach u Mariusza Brzezińskiego :







                                                        ta sukienka to mój faworyt :




oraz zdjęcia jakie wyrażają jego "pasje" według tego co znalazłam na Dorota Wróblewska Blog :






1 comment: