November 15, 2011

its sewing time! czas na krawiectwo!

Od teraz Blog będzie po polsku i po angielsku! From now on  my Blog will be in polish and in english, enjoy! :*

Jeden miesiąc, tylko tyle mam aby zakończyć pracę z krawcową i zobaczyć efekt mojej kreacji na grudzień a w tym kilka waznych dla mnie chwil ( drugiej rocznicy z moim ukochanym, święta oczywiście i pod koniec największa fiesta czyli sylwester, który będę spędzać w Krakowie i już się nie mogę doczekać!). Chciałam wynaleźć coś oryginalnego, aby prostą sukienkę przekształcić w dzieło sztuki, krok po kroku ustalam z krawcową co i jak ma wyglądać, a niżej pokażę Wam zdjęcia, które przybliżają wyobrażenie mej nadchodzącej kreacji.
Można określić ją jako BESKINKĘ, czyli rodzaj sukienki, która posiada element wystający od pasa w dół szerszy od reszty sukienki, dla ciekawego elementu, widziałam tego rodzaju kreacje na kilku gwiazdach m. in. Courtney Kardashian.
Natomiast w mojej u góry planuje, dać ciekawe czarne skrzyżowanie materiału a z tyłu gołe plecy. Sam materiał jest z drobną kratkę czarną wiśniową i się świeci, także mam nadzieję , że efekt będzie piorunujący. xoxo- Vero.


One month, that's all I've got in order to finish my work with a craftslady and see the full effect of my December dress, and that is for some very important occassions coming up in that time period ( our second anniversary with my beloved man, Christmas of course, and the biggest bash at the end of the month-New Years EvE!..which i will be spending in Cracow,Poland and I can't wait!)
I wanted to find something original, since it's not that easy to find a unique dress at stores. My aim was to make something extraordinary from a regular dress, so step by step Im trying to decide how it should be done with my crafty sewer.
It could be described as a straight petite dress with a rounded material all around the waist, I saw this kind of ourfit on Courtney Kardashian ( photo below)
Except, I want the top of the dress to form a letter X with a black material and the back will be naked, the material I used in the dress is black and light red patched, so I hope in effect it will be marvellous! xoxo -Vero.

-Once the dress is done I will put up a picture ;) Jak już sukienka będzie gotowa, umieszczę zdjęcie :)













No comments:

Post a Comment