May 14, 2012

WHITE & YELLOW

Cieszę się z tego, że kolor kanarkowy i limonkowy wkroczył na wiosenną arenę trendów. Wcześniej nie uznawałam tego koloru zbytnio, dlatego że do mojej typowo piegowatej urody, nie wydawał mi się ten kolor dla mnie odpowiedni, ale nie tylko dlatego, że jest aktualnie modny ale i dla powodu by wyciągnąć w końcu żółte ciuchy z szafy! podjęłam się tej stylizacji :) chciałam nadać nieco sportowego tonu ( inspiracja Isabel Marant) poprzez koszule kratkowaną w dziurki i pomimo wysokich czarnych platform, w połączeniu wyszedł sportowy glamour zestaw. Dodatkowo nie włączyłam wiele, poza bransoletą w odcieniu zielonej limonki, którą otrzymałam od swego taty po jego powroce z dalekiego Qataru ( wiem, śmieszna nazwa). W zupełności te świecidełko wystarczyło, z racji że kołnierzyki są na topie, sięgnełam po tę koszulę, a z tym kołnierzykiem zamierzam pokombinować co by do niego doszyć, albo przybić- z myślą o ćwiekach <3 założyłabym tą stylizację na domówkę do znajomych, bo nawet te niebotyczne obcasy są bardzo dobrze wyprofilowane i mogę w nich przebywać godzinami :) enjoy,
 xoxo Vero.




















No comments:

Post a Comment