April 30, 2011

sunsoaked in hats

Just found my old hat from H&M which I figured would be nice to use once in a while, since today was a gorgeousss sunny day heres the oufit i came up with..enjoy :) xoxo

PL; niedawno znalazłam swój stary kapelusz przeciwsłoneczny z H&M więc stwierdziłam, że byłoby nieźle go użyć raz na jakiś czas hehe, skoro dzisiaj była cudowieeeńka pogoda oto mój zestaw..mam nadzieję, że się spodoba.. :) xoxo















The set:
platform shoes- H&M
skirt-H&M
velvet top-New Look
Hat-H&M
necklace-New Yorker
bag-vintage

The summer hat inspiration :





1 comment:

  1. wow, bardzo mi sie podoba, chociaz jest to dosyc nietypowe zestawienie i buty nie naleza do moich ulubionych w sensie rodzaju , takie zakryte

    bardzo fajna spodniczka na szelkach ;)

    w poprzednim zestawie super bolerko i rurki

    ReplyDelete